کلاندادهها، پژوهش رسانههای اجتماعی و هویتهای آنلاین
۱۳۹۷-۰۷-۰۳
۱۳۹۷-۰۷-۰۳
بازدید : 2029
کلاندادهها، پژوهش رسانههای اجتماعی و هویتهای آنلاین دکتر مجید سلیمانی ساسانی پژوهشگر مطالعات رسانه بیشک، نسبت وثیقی میان کلاندادهها با رسانههای اجتماعی وجود دارد. به واقع، یکی از مهمترین منابع تأمین کلاندادهها، رسانههای جدید تعاملی هستند که از خصلت تعاملی خود برای تجمیع اطلاعات کاربران بهره میبرند و به یقین میتوان گفت که بدون رسانههای […]
ثبت دیدگاه